Cook Club
Cook Club – Identyfikacja wizualna
Projekt identyfikacji wizualnej dla marki Cook Club powstał z inspiracji znakami sportowych klubów – takich jak kluby tenisowe czy golfowe. Głównym założeniem było stworzenie eleganckiego i ponadczasowego wizerunku, który kojarzy się z profesjonalizmem, wysoką jakością oraz pasją do sztuki kulinarnej. Logo oparte jest na motywie skrzyżowanych narzędzi kuchennych – trzepaczki i łyżki – co symbolizuje jednocześnie wspólnotę, zaangażowanie i rangę członkostwa w klubie. Zastosowana typografia to klasyczny krój szeryfowy, podkreślający prestiż i tradycję. Zadanie stworzenia identyfikacji obejmowało: podstawowy znak i jego warianty (jasny, ciemny; księgę znaku z opisem konstrukcji logo, kolorystyki i przykładowych zastosowań; wizualizacje na materiałach promocyjnych – kubki, okładki, katalogi. Kolorystyka oparta została na stonowanych, naturalnych barwach – czerni, bieli, beżu i zieleni – które budują atmosferę spokoju, elegancji i zaufania. Projekt został stworzony z myślą o marce promującej kulinarną edukację, rozwój pasji i budowanie społeczności. Cook Club to nie tylko miejsce, ale również styl życia.













